Sabtu, 27 September 2014

Jom Belajar buat blog


Alang-alang dah berjaya buat blog sendiri saya nak share dengan rakan-rakan tentang tutorial cara membuat blog . Tapi maaflah video ni video indonesia..tapi takpe lah yang penting faham cara2nyer...Sebelum tu saya nak kongsi pengalaman saya buat blog sendiri. Kalau tak kerana subjek Komputer ni saya rasa ntah bila la saya akan ada blog sendiri. Terima kasih terutama sekali buat Encik Khambali atas tunjuk ajar beliau sehingga blog ini berjaya disiapkan.. Juga buat sifu saya Amril dan Ayem ..hehhehe.. sabar mengajar anak murid yang lemah ini.. terima kasih banyak2.. Harap dengan tontonan video ini serba sedikit dapat membantu anda belajar cara untuk menyediakan blog anda semua..Selamat mencuba.. Yang penting jangan putus asa..Cuba dan terus mencuba...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan